SEO PR, inaczej pozycjonowanie wizerunku, to połączenie internetowych działań Public Relations oraz pozycjonowania. Celem pozycjonowania wizerunkowego jest wpłynięcie na opinie odbiorców przekazu oraz wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy, produktu lub marki w Internecie.
Przede wszystkim ze względu na ogromną popularność Internetu oraz fakt, że coraz więcej potencjalnych klientów wielu firm, zarówno dużych jak i mały zanim zdecyduje się na skorzystanie z usługi czy zakup produktu sprawdza za pomocą wyszukiwarki Google zamieszczone w sieci opinie na ich temat. Wielokrotnie to właśnie od tego, na jakie opinie trafi zależy czy zostanie on klientem Państwa firmy warto, więc zadbać o to, aby pierwsza strona wyników wyszukiwania prezentowała jedynie pozytywne lub neutralne treści. Mogą to Państwo osiągnąć korzystając z naszej oferty na pozycjonowanie wizerunkowe.
… oraz wiele innych elementów, z których znaczenia nie zdają sobie Państwo sprawy, a mają one kluczowe znaczenie przy skutecznym pozycjonowaniu.