Audyt SEO

sprawdzimy Twoją stronę

Audyt SEO to analiza kodu witryny pod względem wymagań i preferencji wyszukiwarek, w tym głównie wyszukiwarki Google, analiza słów kluczowych (widoczności witryny) oraz analiza konkurencji. Audyt taki może być przeprowadzony zarówno dla nowych witryn, jak i serwisów już istniejących.

W zależności od stopnia zaawansowania analizowanej witryny może obejmować od kilkunastu nawet do kilkudziesięciu czynników, które w różnych stopniu wpływają na to, jak witryna jest postrzegana przez Google.

W skład audytu wchodzi m.in.:

  • analiza treści na stronie,
  • analiza linkowania wewnętrznego,
  • analiza linkowania zewnętrznego,
  • czas ładowania witryny,
  • optymalizacja grafik,
  • analiza konkurencji,
  • ocena dotychczasowych działań SEO

… oraz wiele innych elementów, z których znaczenia nie zdają sobie Państwo sprawy, a mają one kluczowe znaczenie przy skutecznym pozycjonowaniu.

Korzyści:

  • wzrost widoczności witryny w wynikach wyszukiwania,
  • poprawa indeksacji witryny,
  • wzrost liczny wizyt
  • wzrost realizacji celu (np. sprzedaży)

Audyt szczególnie polecamy firmom, które odnotowały spadek ruchu na witrynie lub są niezadowolone z dotychczasowych działań w zakresie SEO.

Analiza trwa zależnie od stopnia złożoności strony od kilku dni do kilku tygodni i kończy się przekazaniem raportu w formie elektronicznej.

Skontaktuj się z nami