Audyt SEO to analiza kodu witryny pod względem wymagań i preferencji wyszukiwarek, w tym głównie wyszukiwarki Google, analiza słów kluczowych (widoczności witryny) oraz analiza konkurencji. Audyt taki może być przeprowadzony zarówno dla nowych witryn, jak i serwisów już istniejących.
W zależności od stopnia zaawansowania analizowanej witryny może obejmować od kilkunastu nawet do kilkudziesięciu czynników, które w różnych stopniu wpływają na to, jak witryna jest postrzegana przez Google.
… oraz wiele innych elementów, z których znaczenia nie zdają sobie Państwo sprawy, a mają one kluczowe znaczenie przy skutecznym pozycjonowaniu.
Audyt szczególnie polecamy firmom, które odnotowały spadek ruchu na witrynie lub są niezadowolone z dotychczasowych działań w zakresie SEO.
Analiza trwa zależnie od stopnia złożoności strony od kilku dni do kilku tygodni i kończy się przekazaniem raportu w formie elektronicznej.