Google AdWords

zdobądź nowych Klientów

Najbardziej przyjazna reklama na świecie.

Reklamy Google, inaczej nazywane AdWords lub kampanią PPC, to dyskretna informacja pojawiająca się m.in. na szczycie wyników wyszukiwania Google. Reklamy AdWords są bezpośrednią odpowiedzią na słowa kluczowe wpisane do wyszukiwarki.

Każdego dnia Google notuje ponad 3 miliardy zapytań!

Reklama w Google AdWords jest idealnym uzupełnieniem pozycjonowania, zwłaszcza w jego początkowych stadiach. Połączenie kampanii PPC oraz SEO (pozycjonowanie) zwiększa ilość odwiedzin.

Znaczna część osób klika zarówno w Reklamy Google jak i w wyniki naturalne.

Dlaczego warto?

Szybko
Strona może wyświetlać się w wynikach wyszukiwania już w chwilę po uruchomieniu kampanii reklamowej. Linki sponsorowane mają tę zaletę, że nawet nowa strona ma możliwość być widoczną natychmiast na topowych pozycjach Google.

Trafnie

Reklamy wyświetlane są tylko w tych lokalizacjach, którymi jesteś zainteresowany. Nie ma więc obaw, że reklamy usług lokalnych np. z Katowic będą wyświetlane internautom z drugiego końca Polski.

Elastycznie
Kampanię reklamową można zmienić w dowolnym momencie jej trwania. Modyfikować można zarówno adres strony internetowej, frazy na jakie wyświetla się reklama AdWords, teksty reklamowe, grupę docelową i lokalizację w której mają być widoczne reklamy. Również w każdej chwili można dowolnie zmienić budżet reklamowy.

Wszystko pod kontrolą!

Opłata następuje tylko i wyłącznie za kliknięcie w reklamę, wyświetlenie tekstów reklamowych jest bezpłatne. Cena kliknięcia jest z góry ustalona, a dzienne wydatki na „kliki” objęte są limitem, który ustalasz z nami podczas konfiguracji kampanii. Jeżeli dzienny budżet zostanie wyczerpany, to reklamy w tym dniu przestaną się wyświetlać, a ich ponowna emisja zaczyna się o północy dnia następnego. Natomiast w sytuacji, gdy dzienny budżet reklamowy pozostanie niewyczerpany, to pozostała kwota wraca do ogólnej puli środków na koncie.

Raporty i statystyki
Z każdej kampanii tworzymy raporty, dzięki którym można efektywnie planować inwestycję w reklamę AdWords. Raporty zawierają m.in. takie dane jak ilość miesięcznych wyszukiwań danej frazy w Google, czy ilość i cenę kliknięć w poszczególne reklamy.

Mobilnie
Reklamy na urządzenia mobilne są skonstruowane w sposób przyjazny dla internauty i umożliwiający natychmiastowe połączenie ze stroną internetową oraz dowolnym numerem telefonu. Wg tegorocznych statystyk Google 78% posiadaczy smartfonów korzysta z nich podczas codziennych podróży, natomiast 63% podczas robienia zakupów, by porównać ceny produktów i usług.

Netgo posiada prestiżowy status Google Partner, który potwierdza kompetencje i doświadczenie zatrudnianych specjalistów.

Skontaktuj się z nami

[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]