To za mało? Napisz!
×
×

Sieć reklamowa Google

Zaletą reklamy w sieci reklamowej Google jest dużo niższy koszt kliknięć/wyświetleń niż w przypadku kampanii w wyszukiwarce. Często ta forma reklamy nie przekłada się bezpośrednio na sprzedaż produktów, ale idealnie nadaję się przy wspomaganiu kampanii w wyszukiwarce, promocji marki oraz zachęceniu użytkowników do powrotu do naszej witryny.

Reklama

Reklamy w sieci reklamowej Google możemy targetować na podstawie wielu kryteriów, tak aby dotarły tylko do odbiorców, którzy będą mogli zostać naszymi klientami, przykładowe kryteria:

  • targetowanie na określony obszar: województwo, miasto,
  • targetowanie na płeć,
  • targetowanie na wiek,
  • targetowanie na zainteresowania.

Przykład odbiorcy do którego możemy kierować reklamę:

Kobieta menedżerka z Warszawy w wieku 30 lat zainteresowana tematyką mody.

Dane na temat zainteresowań oraz innych kryteriów są określane między innymi na podstawie historii przeglądanych serwisów oraz historii wyszukiwań użytkownika.


W ramach sieci reklamowej Google jest dostępnych kilka nowoczesnych rozwiązań wspomagających procesy zakupowe:

  • Remarketing – idealne narzędzie pozwalające dotrzeć z reklamą do użytkowników którzy odwiedzili naszą witrynę, a nie dokonali zakupu/konwersji. -> więcej
  • Reklama video w Youtube – Idealne narzędzie podczas promocji eventów oraz promocji marki. -> więcej

Czy oferta spełniła Twoje oczekiwania? TAK NIE
strzalka
Facebook