To za mało? Napisz!
×
×

Audyt SEO

Google Partner

Audyt SEO to analiza kodu witryny pod względem wymagań i preferencji wyszukiwarek, w tym głównie wyszukiwarki Google, analiza słów kluczowych (widoczności witryny) oraz analiza konkurencji. Audyt taki może być przeprowadzony zarówno dla nowych witryn, jak i serwisów już istniejących.

W zależności od stopnia zaawansowania analizowanej witryny może obejmować od kilkunastu nawet do kilkudziesięciu czynników, które w różnych stopniu wpływają na to, jak witryna jest postrzegana przez Google.

Audyt Seo

W skład audytu wchodzi m.in.:
  • analiza treści na stronie,
  • analiza linkowania wewnętrznego,
  • analiza linkowania zewnętrznego,
  • czas ładowania witryny,
  • optymalizacja grafik,
  • analiza konkurencji,
  • ocena dotychczasowych działań SEO

... oraz wiele innych elementów, z których znaczenia nie zdają sobie Państwo sprawy, a mają one kluczowe znaczenie przy skutecznym pozycjonowaniu.

Korzyści
  • wzrost widoczności witryny w wynikach wyszukiwania,
  • poprawa indeksacji witryny,
  • wzrost liczny wizyt
  • wzrost realizacji celu (np. sprzedaży)

Audyt szczególnie polecamy firmom, które odnotowały spadek ruchu na witrynie lub są niezadowolone z dotychczasowych działań w zakresie SEO.


Analiza trwa zależnie od stopnia złożoności strony od kilku dni do kilku tygodni i kończy się przekazaniem raportu w formie elektronicznej.


  • Audyt SEO Standard
  • 500zł
  • dla strony internetowej
  • Zamów
  • Audyt SEO E-commerce
  • 1500zł
  • dla sklepu internetowego
  • Zamów
*ceny netto
Czy oferta spełniła Twoje oczekiwania? TAK NIE
strzalka
Facebook