To za mało? Napisz!
×
×

Optymalizacja

Optymalizacja jest kluczowym elementem SEO, bez którego osiągnięcie wysokich pozycji w przypadku wielu witryn może być ciężkie do zrealizowania. Optymalizacja ma duże znaczenie szczególnie w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych, portali oraz witryn posiadających dużą konkurencję. Nie bez znaczenia jest także optymalizacja w przypadku witryn firm lokalnych czy w mało konkurencyjnych branżach – w ich przypadku już sama optymalizacja może przynieść zadowalające efekty.
Witryna internetowa powinna być przyjazna zarówno dla wyszukiwarek, jak i użytkowników (Web Usability). Odpowiednia jej optymalizacja może poprawić widoczność w wynikach wyszukiwania oraz korzystnie wpłynąć na ilość konwersji.

W skład optymalizacji witryny wchodzi:
  • analiza kodu stronu,
  • analiza widoczności witryny,
  • optymalizacji kodu strony,
  • optymalizacja grafiki,
  • optymalizacji treści.

Brak odpowiedniej optymalizacji może przyczynić się do wahań pozycji w wynikach wyszukiwania czy nawet nałożenia kary przez Google za stosowanie niewłaściwych technik, z których właściciel witryny może sobie nie zdawać sprawy.

Tylko odpowiednio zsynchronizowane działania on page (optymalizacja) oraz off page (działania poza stroną) mogą przynieść skuteczne i trwałe efekty w postaci wzrostu pozycji i ruchu na stronie.


Czy oferta spełniła Twoje oczekiwania? TAK NIE
strzalka
Facebook